Po potvrzení vašich nákupů vám bude odečtena částka vaší objednávky
V rezervaci
Systém doručení je řízen naším partnerským přepravcem. Je strukturován podle plánu schůzek, pro které rozhodujete vy.
Můžete si tedy naplánovat doručení podle své dostupnosti.
Jak to funguje? Je to velmi jednoduché:
? O průběhu sledování vaší objednávky vás budeme informovat ve vašem účtu Cazeboo v sekci „Moje objednávky“.
? Náš partner vám zašle SMS na mobilní telefonní číslo, které jste nám poskytli.
? Tato zpráva vám nabízí termíny pro harmonogram doručení
? Budete požádáni o naprogramování data pro každý balíček, který tvoří vaši objednávku (pak je můžete naprogramovat na stejné datum, abyste zjednodušili příjem vaší objednávky.
V Cazeboo vás s potěšením informujeme, že doručení je zdarma na všechny naše produkty. Tímto způsobem nebudete muset platit žádné další náklady za doručení vašich objednávek.
U objednávek, kde jsou všechny produkty uvedeny jako „skladem“, se snažíme vaši objednávku připravit do 24 až 48 hodin. Dodací lhůty specifické pro každý produkt jsou jasně uvedeny na webových stránkách Cazeboo a v těchto případech nepřesahují 5 pracovních dnů.
U objednávek obsahujících rezervované produkty se příprava a dodání řídí nejdelším časovým rámcem, abyste mohli obdržet celou objednávku seskupeným způsobem.
Pokud si přejete rychle obdržet produkty skladem, doporučujeme zadat dvě samostatné objednávky. První bude zahrnovat produkty na skladě a druhá bude obsahovat produkty čekající na sklad.
V současné době dodáváme do přibližně dvaceti různých zemí po celé Evropě: Francie, Německo, Spojené království, Irsko, Portugalsko, Španělsko, Itálie, Belgie, Holandsko, Polsko, Nizozemsko, Dánsko, Rumunsko, Chorvatsko, Řecko, Slovinsko, Slovensko, Maďarsko, Česká republika, Litva a Lotyšsko.
Poznámka:
Je důležité vytvořit si účet v zemi, do které si přejete doručit svou objednávku.
Pokud například žijete ve Francii a chcete být doručeni do Francie, je nezbytné vytvořit si účet na webu cazeboo.fr.
V opačném případě vám nebude možné doručit vaši objednávku do této země.
V současné době na ostrovy nezasíláme. Pracujeme na rychlém zlepšení této situace a budeme vás informovat, až bude společnost Cazeboo schopna doručit do těchto oblastí.
Doručení prostřednictvím našeho partnerského přepravce se provádí výhradně s naplánováním schůzky, kterou si zvolíte.
To vám umožní v klidu určit den doručení a být k dispozici po přijetí vaší objednávky.
Zveme vás, abyste se obrátili na zákaznický servis našeho přepravce DPD a připravili si číslo balíku. S nimi budete moci posoudit důvody tohoto nedostatku naplánování doručení.
Doporučujeme Vám kontaktovat nás prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Zároveň je nezbytné, abyste kontaktovali našeho partnerského přepravce za účelem aktualizace vaší adresy a/nebo poskytnutí dalších informací o vaší doručovací adrese.
Někdy dochází ke zpoždění při aktualizaci informací o odkazu pro sledování. Doporučujeme vám vrátit se k odkazu další den.
Pokud to situaci nevyřeší, můžete nás kontaktovat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře poprodejního servisu v části „Mám další dotaz k mé objednávce“.
V případě objednávky s produkty v rezervě máte možnost požádat o zrušení prostřednictvím kontaktního formuláře. Jakmile bude zrušení skutečně zrušeno, zašleme vám e-mail s potvrzením zrušení. Pokud si objednáte produkty skladem, zrušení objednávky již není možné během přípravy a expedice objednávky. Doporučujeme vám kontaktovat zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře, abyste našli nejlepší řešení, které povede ke zrušení objednávky po odeslání.
Obvyklé dodací lhůty jsou obecně všední dny, od 8:00 do 18:00.
V případě objednávky s produkty v rezervě nás můžete kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře, abychom odhadli, zda je možná změna doručovací adresy. Při objednání produktů skladem již není možná změna dodací adresy, jakmile byla zahájena příprava a expedice objednávky. Pro nalezení řešení Vaší situace nás můžete kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře.
Obvykle, jakmile je objednávka potvrzena, je často obtížné ji změnit. Systémy zpracování objednávek jsou často automatizované a jakmile je transakce dokončena, mohou být změny komplikované. Chcete-li však získat přesné informace o politice úpravy objednávek příslušné společnosti, doporučujeme co nejdříve kontaktovat zákaznický servis.
Termíny dodání si volíte vy a náš partnerský přepravce, doporučujeme vám je rychle kontaktovat, abyste posoudili své možnosti změny termínu dodání. Chcete-li to provést, můžete sledovat odkaz(y) pro sledování vašich zásilek a zkontrolovat svou schopnost přeplánovat doručení.
Doporučujeme Vám kontaktovat nás prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Zároveň je nezbytné, abyste kontaktovali našeho partnerského přepravce za účelem aktualizace vaší adresy a/nebo poskytnutí dalších informací o vaší doručovací adrese.
Zveme vás, abyste se obrátili na zákaznický servis našeho dopravce a uvedli číslo vaší zásilky. Budete s nimi moci posoudit důvody tohoto chybějícího doručení a/nebo oznámení o doručení (odkaz na DPD, zákaznický servis).
Pokud si přejete zkontrolovat průběh dodávky, zveme vás k přístupu na váš CAZEBOO účet. V sekci "Moje objednávky" najdete všechny podrobnosti a informace potřebné ke sledování průběhu vaší zásilky.
Jednoduše vyberte příslušnou objednávku a získejte informace o aktuálním stavu doručení. Pokud je to možné, najdete zde také všechny sledovací odkazy spojené s vašimi balíčky.
Nyní nabízíme realizaci našich dodávek prostřednictvím našeho partnera DPD. S naším partnerem jsme se dohodli, že vám poskytneme nejlepší způsob doručení. Ve skutečnosti s pomocí odborných znalostí DPD jsou dodávky realizovány výhradně tak, že vám nabídneme schůzku, kterou si sami zvolíte. To je důvod, proč je důležité vybrat si číslo mobilního telefonu, abyste mohli přijímat oznámení o výběru doručení a reagovat na ně.
Fakturační adresa představuje totožnost a kontaktní údaje objednávající osoby.
Doručovací adresa představuje totožnost a kontaktní údaje osoby, která má obdržet objednávku.
Doručovací adresa se tedy může lišit od fakturační adresy.
Ve skutečnosti, pokud si přejete, aby vám bylo doručeno na jinou než fakturační adresu (pracoviště, výdej balíků, druhý domov atd.), máte na výběr navrhnout jinou doručovací adresu.
? Informace požadované pro doručení vám usnadní příjem vaší objednávky.
Užitečnost informací, které mají být poskytnuty:
- Úplná adresa
- Jméno a příjmení
- Číslo mobilního telefonu (pouze pro doručovací adresu, abychom vás informovali o průběhu doručení, komunikaci s doručovatelem atd.)
? Údaje požadované pro fakturaci nám umožní vystavit fakturu podle vašich potřeb.
Užitečnost informací, které mají být poskytnuty:
- Úplná adresa
- Jméno a příjmení
Máte možnost vytvořit více fakturačních a dodacích adres podle potřeby.
Ano, produkty jsou navrženy tak, aby je bylo možné v případě varování před bouřkou snadno a rychle demontovat a zajistit tak rychlou a bezpečnou reakci na nepříznivé povětrnostní podmínky.
Záruka je 2 roky na všechny naše produkty.
Příslušenstvím kompatibilním s našimi pergolami jsou střešní plachty a sady 4 ks závěsů.
Střešní plachta má Anti-UV 30+ úpravu, která poskytne výraznou ochranu před slunečními paprsky.
V případě deště voda odtéká sloupky nebo střechou. Některé výrobky jsou navíc vybaveny okapovými žlaby pro zajištění plynulého odvádění dešťové vody.
Výrobky jsou navrženy tak, aby odolávaly větru za světelných podmínek, nejsou však vhodné do silného větru.
Tloušťka desek je 6 mm.
Polykarbonátové desky mohou být bílé nebo antracitově šedé.
Aktuálně vám Cazeboo nabízí antracitově šedou (RAL 7016), matnou bílou, béžovou, mechově zelenou, světle šedou a taupe.
K zakoupení jsou pouze produkty a barvy prezentované na webu.
Můžete nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře v části „Dotaz k produktu“. Uděláme vše, co bude v našich silách, abychom vám poskytli veškerou potřebnou pomoc a odpověděli na vaše dotazy týkající se našich položek.
V případě objednávky s produkty v rezervě máte možnost požádat o zrušení prostřednictvím kontaktního formuláře. Jakmile bude zrušení účinné, zašleme vám e-mail s potvrzením zrušení Pokud objednáte produkty skladem, zrušení objednávky již není možné během přípravy a expedice objednávky. Doporučujeme vám kontaktovat zákaznický servis prostřednictvím kontaktního formuláře, abyste našli nejlepší řešení vedoucí ke zrušení objednávky po odeslání.
Cazeboo vám v našich všeobecných podmínkách prodeje poskytuje formulář pro odstoupení od smlouvy. Připomínáme, že máte až 14 dní od obdržení objednávky, abyste požádali o odstoupení od smlouvy. Veškeré informace týkající se postupů odstoupení od smlouvy naleznete v našich podmínkách.
Pokud jste neobdrželi potvrzení vaší objednávky, doporučujeme vám neprodleně kontaktovat poprodejní servis. Kontaktní údaje zákaznického servisu najdete na webu. Tím, že nás budete kontaktovat, budete moci získat informace o stavu vaší objednávky, vyřešit případné problémy a zajistit správné vyřízení vašeho požadavku.
V případě odmítnutí z důvodu poškozených balíků obdržíme od našeho partnerského přepravce informace o vrácení produktu. Kontaktujte nás prostřednictvím našeho kontaktního formuláře v části „Mám problém s objednávkou“ a postupujte podle postupu vytvoření souboru poprodejního servisu. To nám umožní sledovat situaci a průběžně vás informovat o průběhu zpětné expedice poškozených balíků.
Poté, co nám zašlete informace o objednávce a příslušných balíčcích, vám budeme moci zaslat kroky, které je třeba dodržet, abyste nám vrátili příslušné balíčky a umožnili nám zaslat vám neobdržený produkt.
Chybí vám balíček?
Nejprve si můžete zkontrolovat, zda jste obdrželi všechny balíčky zahrnuté v objednávce, když se přihlásíte do svého účtu v části „Podrobnosti mé objednávky“. Poté si budete moci zkontrolovat, zda vám byly doručeny všechny balíčky či nikoliv. Pokud jste neobdrželi jeden z balíků a je to způsobeno abnormálně dlouhou dodací lhůtou, kontaktujte nás prosím pomocí kontaktního formuláře poprodejního servisu.
Chybí vám v balení nějaké díly?
Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře poprodejního servisu s uvedením chybějících dílů a jejich kódování (udělejte si kompletní soupis dílů ve vašich baleních a porovnejte je s díly uvedenými v montážním návodu). V závislosti na chybějících prvcích společně najdeme řešení, abyste mohli své předměty s klidem sestavit!
Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře v části „můj produkt nefunguje“, „můj produkt již nefunguje“ nebo „Nemohu uvést svůj produkt do provozu“ v závislosti na situaci. Stanovíme opatření, která je třeba podniknout, abychom našli řešení problému, se kterým jsme se setkali.
Výměna zboží v současné době není možná. Pokud jste stále v zákonné lhůtě pro odstoupení od smlouvy, můžete nás za tímto účelem požádat. Vždy nás můžete kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře poprodejního servisu.
Cazeboo nabízí službu vrácení produktů z důvodu jejich objemu a/nebo hmotnosti. Náklady na vrácení produktů se skládají z fixních nákladů ve výši 26,45 eur včetně daně za balík + variabilní náklady v závislosti na hmotnosti balíku (viz naše VOP). Tyto náklady na vrácení berou v úvahu náhradu logistických nákladů spojených s vrácením zboží.
Svůj účet si můžete vytvořit kliknutím přímo na piktogram představující postavu vpravo nahoře.
Poté se dostanete na přihlašovací a/nebo registrační stránku, stačí kliknout na „Registrovat“.
Nyní stačí vyplnit formulář pro vytvoření účtu svými osobními údaji (titul, jméno a příjmení) a také svou e-mailovou adresu. Poté zvolte své důvěrné heslo.
Jediné, co musíte udělat, je ověřit svůj účet kliknutím na „Vytvářím svůj účet“
1. Nejprve musíte vstoupit na přihlašovací stránku umístěnou v horní části stránky s piktogramem znaku.
2. Dostanete se na následující stránku a kliknete na „Zapomenuté heslo“:
3. Poté jednoduše zadejte svou e-mailovou adresu, krátce poté vám bude zaslán e-mail, který vám umožní změnit heslo (e-mail může jít do SPAMu, zkontrolujte složku SPAM).
4. Nyní se můžete přihlásit ke svému účtu pomocí svých nových přihlašovacích údajů.
1. Nejprve se musíte přihlásit ke svému účtu umístěnému v pravé horní části domovské stránky:
2. Poté se přihlaste pomocí své e-mailové adresy a hesla.
3. Dostanete se na tuto stránku, klikněte na záložku „Moje osobní údaje“:
4. V sekci „Moje osobní údaje“ můžete upravit všechna zadaná pole
Chcete provést změny, které tímto způsobem nejsou dostupné?
Na níže uvedenou odpověď „Našli jste odpověď na svou otázku“ odpovězte ne. Kontaktní formulář vám umožní požádat nás o konkrétní úpravy vašich potřeb.
Problémy s připojením mohou být způsobeny několika faktory:
? Chyba přihlašovacího webu:
Možná se pokoušíte přihlásit na nesprávnou stránku Cazeboo.
Pokud jste si například vytvořili účet na Cazeboo.fr, budete se moci přihlásit pouze na Cazeboo.fr.
Proto pro vás nebude možné zadat objednávku na našich dalších stránkách: Cazeboo.de / Cazeboo.es / atd…
Ujistěte se tedy, že se připojujete ke správnému webu Cazeboo, na kterém jste se dříve zaregistrovali.
Upozornění: je důležité vytvořit si účet v zemi, do které si přejete doručit svou objednávku.
Pokud například žijete ve Francii a chcete být doručeni do Francie, je důležité vytvořit si účet na webu Cazeboo.fr. V opačném případě vám nebude možné doručit vaši objednávku do této země.
? Chyba hesla:
Možná se nemůžete přihlásit kvůli chybě v hesle.
V takovém případě, pokud si již nepamatujete své heslo nebo jste jej ztratili, zveme vás, abyste přešli do sekce „Potřebuji informace o tom, jak funguje můj účet“, kde najdete postup, jak změnit heslo.
Ano, je zcela možné přiřadit několik adres k vašemu zákaznickému účtu na Cazeboo. To vám dává flexibilitu při výběru různých dodacích adres v závislosti na vašich potřebách.
Cazeboo se osobně zavazuje chránit všechna vaše osobní data. Ty se používají pouze za účelem bezpečného doručení vašich produktů k vám.
V souladu se zákonem o ochraně osobních údajů ze dne 6. ledna 1978 máte právo kdykoli získat přístup k údajům, které se vás týkají, nebo je opravit nebo vznést námitku.
Tuto akci lze provést:
? Buď přímo na webu v části „Můj účet“ a poté v části „Moje osobní údaje“
? Buď písemně na náš zákaznický servis, my pak uděláme to, co je nutné podle vašich požadavků.
Cazeboo se osobně zavazuje chránit všechna vaše osobní data. Ty se používají pouze za účelem bezpečného doručení vašich produktů k vám.
V souladu se zákonem o ochraně osobních údajů ze dne 6. ledna 1978 máte právo kdykoli získat přístup k údajům, které se vás týkají, nebo je opravit nebo vznést námitku.
Tuto akci lze provést:
? Buď přímo na webu v části „Můj účet“ a poté v části „Moje osobní údaje“.
? Buď písemně na náš zákaznický servis, my pak uděláme to, co je nutné podle vašich požadavků.
Osobní údaje jsou uchovávány po dobu 3 let od ukončení smluvního vztahu.
Cazeboo se obklopilo uznávanými partnery ve světě platebních metod.
Tyto různé platební metody jsou samozřejmě všechny bezpečné.
To nám umožňuje nabídnout vám širokou škálu platebních metod!
Způsoby platby podle jednotlivých zemí:
Francie:
Nákup možný na cazeboo.fr následujícími metodami: CB, Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma, Okamžitý převod (Fintecture)
Belgie:
Nákup možný na cazeboo.be následujícími metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma
Irsko:
Nákup možný na cazeboo.ie těmito způsoby: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Lucembursko:
Nákup možný na cazeboo.lu následujícími metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma
Německo:
Nákup možný na cazeboo.de následujícími metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma
Rakousko:
Nákup možný na cazeboo.at těmito způsoby: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma
Španělsko:
Nákup možný na cazeboo.es následujícími prostředky: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma
Portugalsko:
Nákup možný na cazeboo.pt s následujícími prostředky: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma
Itálie:
Nákup možný na cazeboo.it s následujícími prostředky: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma
Nizozemsko:
Nákup možný na cazeboo.nl s následujícími prostředky: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma
Polsko:
Nákup možný na cazeboo.pl následujícími metodami: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay
Dánsko:
Nákup možný na cazeboo.dk následujícími metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Finsko:
Nákup možný na cazeboo.fi následujícími metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Švédsko:
Nákup možný na cazeboo.se následujícími metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Slovensko:
Nakupovat na cazeboo.sk lze těmito způsoby: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Slovinsko:
Nákup možný na cazeboo.si následujícími metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Rumunsko:
Nákup možný na cazeboo.ro pomocí následujících prostředků: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay
Lotyšsko:
Nákup možný na cazeboo.lv následujícími metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Litva:
Nákup možný na cazeboo.lt následujícími metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Maďarsko:
Nákup možný na cazeboo.hu následujícími metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Chorvatsko:
Nákup možný na cazeboo.hr následujícími metodami: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Řecko:
Nákup možný na cazeboo.gr s následujícími prostředky: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Česká republika:
Nakupovat na cazeboo.cz lze těmito způsoby: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay
Všechny je najdete při platbě a můžete si vybrat ten, který vám nejvíce vyhovuje!
Více informací v našich podmínkách > Způsoby platby.
Tento platební systém aktuálně nenabízíme.
V současné době je zvažována, ale není v současné době dostupná ve vaší zemi.
Více informací v našich podmínkách > Možnosti platby
Cazeboo vám nabízí dvě platební řešení v několika splátkách:
- Paypal 4x
Máte možnost platit ve 4 splátkách bez poplatků díky Paypal. Vaše první platba bude provedena při objednávce a poslední platba 3 měsíce po vaší objednávce.
Jaké jsou podmínky přijetí?
Podmínky způsobilosti pro nabídku platby na splátky Paypal jsou na jejich uvážení. Můžete je kontaktovat a určit s nimi řešení, která máte k dispozici.
Alma
Plaťte ve 3 splátkách bez poplatků kartou Visa nebo Mastercard díky Almě. V den Vaší objednávky zaplatíte 1?3 z částky košíku. Poté, 30 dní po vaší objednávce, budete platit znovu? množství vašeho košíku. Nakonec, 60 dní po vaší objednávce, vám bude účtována zbývající částka.
Více informací v našich podmínkách > Způsoby platby
Používání PayPal je zdarma.
Vše, co musíte udělat, je vytvořit účet PayPal nebo použít stávající účet.
Poté budete přesměrováni do dialogového okna spravovaného Paypalem k dokončení platby.
Po provedení platby vám bude e-mailem zasláno potvrzení o provedení transakce.
Se službou Paypal není nutné při platbě za objednávku na našem webu zadávat své bankovní údaje: vaše finanční údaje nejsou sdělovány prodejci.
Paypal šifruje a zabezpečuje vaše data a funguje jako prostředník pro provádění vašich transakcí zcela bezpečným způsobem.
Paypal nabízí, dle svého uvážení, 4-splátkový platební systém. Doporučujeme vám kontaktovat Paypal, abyste zjistili, zda máte nárok na tuto možnost.
Fintecture je řešení pro okamžité platby převodem schválené Banque de France.
S Fintecture plaťte za své nákupy přímo z vaší zabezpečené bankovní oblasti:
1-Vyberte svou banku.
2-Identifikujte se svými obvyklými bankovními identifikátory.
3-Ověřte transakci.
4-Potvrďte transakci na svém mobilu.
5-Vaše platba je potvrzena.
Hlavní výhody pro vás při placení pomocí Fintecture:
? Nejste omezeni množstvím svých nákupů a limity vaší kreditní karty nebudou ovlivněny.
? Nemusíte zadávat svůj IBAN ani údaje o své bankovní kartě.
? Vaše objednávka bude zpracována okamžitě (na rozdíl od klasického bankovního převodu).
Toto odmítnutí platby vám mohou potvrdit dvě fáze:
Ihned po dokončení objednávky budete přesměrováni na stránku s upozorněním na toto odmítnutí:
Do vaší e-mailové schránky vám bude automaticky zaslána zpráva s potvrzením, že transakce je chybná.
V některých případech může vaše banka odmítnout autorizaci platby (nedostatek prostředků, překročení bankovního limitu, odmítnutí banky atd.)
Je zřejmé, že bez vyřešení situace z vaší strany nemůžeme objednávku splnit.
V těchto případech vám doporučujeme:
Uveďte důvody tohoto odmítnutí.
Najděte vhodné řešení k vyřešení důvodů tohoto odmítnutí.
Znovu spusťte novou objednávku s ohledem na tyto důvody (problém 3DS, bankovní limit, nedostatek finančních prostředků atd.)
Důvodů, proč může být platba odmítnuta, může být několik.
Probereme nejčastější případy a jak je řešit.
Pro bankovní karty a platby přes Paypal:
Systém 3DS:
Cazeboo zabezpečuje všechny své transakce prostřednictvím systému 3DS.
Tento bezpečnostní systém se může lišit v závislosti na vaší bankovní instituci: ověřovací kód, který chcete zadat, bankovní aplikace, která vám odešle žádost o potvrzení pro danou platbu atd.
jak to opravit?
Budete muset znovu spustit objednávku a pečlivě sledovat proces 3DS poskytnutý vaší bankou, na kterou vás přesměrujeme.
Strop internetových plateb:
Je možné, že vaše banka omezí váš limit nákupu online (v daném období a/nebo maximálně na transakci).
Některé možné případy:
Provedli jste několik po sobě jdoucích nákupů v krátkém časovém období. Souhrnná částka přesahuje váš nákupní limit.
Objednávka, kterou chcete dokončit, překračuje váš limit.
jak to opravit?
Doporučujeme vám kontaktovat svou banku a potvrdit důvody odmítnutí platby.
V případě potřeby můžete požádat svou banku o zvýšení limitu nebo počkat několik dní s přeobjednáním.
Tyto změny stropu nemusí být okamžité.
Máte také možnost použít jiný způsob platby.
Odmítnutí respektovat transakci vaší banky:
K vysvětlení tohoto případu máme málo důkazů.
jak to opravit?
Doporučujeme vám kontaktovat svou banku a potvrdit důvody odmítnutí platby.
Můžete nám o nich říci za jakýmkoli užitečným účelem, abychom mohli v budoucnu zlepšovat naše služby.
Nedostatek financí:
Při dokončování objednávky požádáme vaši banku o potvrzení, že můžeme inkasovat částku vaší objednávky.
Jedním z případů, které mohou nastat, je nedostatek finančních prostředků v době zadávání objednávky. V těchto případech vaše banka autorizaci odmítne.
jak to opravit?
Zkontrolujte prostředky na účtu použitém pro transakci.
V případě potřeby kontaktujte svou banku.
Jakmile vaše banka ověří, že váš zůstatek neblokuje autorizaci banky, znovu spusťte příkaz.
Nevyřízená platba nastane, když platbu nedokončíte pomocí použité platební metody.
Je možné, že jste například nezadali bezpečnostní kód 3DS.
Tento případ rychle přejde k odmítnutí platby. Budete informováni emailem. (viz platba odmítnuta)
1. Chcete-li najít fakturu, musíte se nejprve přihlásit ke svému účtu Cazeboo pomocí přihlašovacích údajů Cazeboo. Chcete-li to provést, musíte nejprve vstoupit na přihlašovací stránku umístěnou v horní části stránky s piktogramem znaku.
2. Poté zadejte své identifikátory Cazeboo (přihlašovací jméno a heslo).
3. Jakmile se přihlásíte ke svému účtu, klikněte na ikonu postavy (váš účet) vpravo nahoře a dostanete se na stránku svého účtu.
4. Poté klikněte na „Moje objednávky“, zobrazí se všechny vaše objednávky provedené na Cazeboo, klikněte na „Zobrazit podrobnosti“ objednávky, na kterou chcete fakturu
5. V sekci „Moje objednávky“ klikněte na „Zobrazit podrobnosti“ objednávky, pro kterou chcete fakturu
6. Dostanete se na tuto stránku, stačí si stáhnout fakturu
Chcete-li najít fakturu, musíte se nejprve přihlásit ke svému účtu Cazeboo pomocí přihlašovacích údajů Cazeboo. Chcete-li to provést, musíte nejprve vstoupit na přihlašovací stránku umístěnou v horní části stránky s piktogramem znaku.
Poté zadejte své Cazeboo identifikátory (login a heslo).
Po přihlášení ke svému účtu klikněte na ikonu osoby (váš účet) vpravo nahoře a dostanete se na stránku svého účtu.
Poté klikněte na „Moje objednávky“, zobrazí se všechny vaše objednávky provedené na Cazeboo, klikněte na „Zobrazit podrobnosti“ objednávky, na kterou chcete fakturu.
V sekci „Moje objednávky“ klikněte na „Zobrazit podrobnosti“ objednávky, na kterou chcete fakturu.
Dostanete se na tuto stránku, stačí si stáhnout fakturu.
Chtěli byste více informací o Cazeboo?
Zveme vás k přečtení informací uvedených na následujících odkazech:
Právní upozornění
Naše závazky
kdo jsme
1. Vyhledejte a vyberte si produkt, který Cazeboo nabízí, prostřednictvím kategorií produktů nebo přímo přes vyhledávací lištu. Následně narazíte na jeho produktový list.
2. Přidejte vámi vybrané zboží kliknutím na „Přidat do košíku“.
3. Vpravo se objeví váš nákupní košík, nyní můžete zadat objednávku (nebo pokračovat v nákupu, pokud máte zájem o další produkty).
4. Zadání objednávky vyžaduje vytvoření uživatelského účtu (pokud je to nutné, viz otázka „Jak si vytvořit účet“), abychom znali doručovací adresu, fakturační adresu a užitečné kontaktní údaje, aby doručovatel mohl naplánovat a zajistit doručení v dobrých podmínkách *
5. Stačí, když nám sdělíte, jakou platební metodu upřednostňujete pro registraci objednávky a my se můžeme postarat o vše ostatní!
6. Obdržíte automatický email potvrzující registraci Vaší objednávky. Následně přistoupíme k přípravě a odeslání objednávky během následujících dnů.
7. Průběh objednávky můžete sledovat ve své zákaznické oblasti, sekce „Moje objednávky“.
8. Po přesměrování do sekce „Moje objednávky“ klikněte na „Zobrazit podrobnosti“ příslušné objednávky.
9. Konečně budete mít přístup ke sledování vaší objednávky kliknutím na „Sledovat balíček“.
Vědomě jsme se rozhodli nenabídnout vám telefonní číslo se zvýšenou sazbou, na kterém byste nezbytně neměli všechny odpovědi na své otázky.
Snažíme se:
? Chcete-li umístit online všechny potřebné informace (jasné pokyny, technické vlastnosti, rozměry atd.)
? Odpovědět do 24 pracovních hodin na všechny vaše písemné požadavky: písemné odpovědi jsou obvykle dokumentovanější a přesnější než telefonní ústředna.
? Zavolat našim zákazníkům zpět, pokud nám to pomůže lépe uspokojit jejich potřeby. Chcete-li to provést, zašlete nám žádost prostřednictvím formuláře odpovědí ne na otázku níže: „Našli jste odpověď na svou otázku“
Cazeboo si představuje a vytváří své produkty s jediným cílem vyhovět vašim potřebám.
Již brzy:
Tento stav na našich produktech znamená, že jejich návratnost na sklad je definována přibližným datem. Tyto informace jsou viditelné na našich produktových listech pod krátkým popisem.
V tomto případě můžete využít funkci „Upozornit“, abyste byli upozorněni, až bude opět skladem, pokud máte o produkt zájem. Chcete-li sledovat tento proces, zveme vás k nahlédnutí do našich často kladených otázek v části „Jak používat systém upozornění na produkty nabízený společností Cazeboo?“
Oběť jeho úspěchu:
Ve všech případech se jedná o produkty, jejichž zásoby jsou vyčerpány. Položky, které nejsou skladem, jsou poté označeny jako „Nedostupné“.
Tento produkt bude obnoven, ale v současné době není na skladě a ještě nemáme možnost vrátit se k datu naskladnění.
Stejně jako v předchozím případě u položek „Již brzy“ můžete vytvořit upozornění, které vás upozorní na jeho novou dostupnost.
Někdy je pravděpodobné, že určité produkty již nesplňují očekávání komunity Cazeboo.
V těchto případech můžeme zastavit výrobu určitých položek, abychom mohli nabídnout nové řady, blíže vašim očekáváním.
Vždy nás můžete kontaktovat, abyste zjistili, zda bude tento produkt někdy obnoven a pokud to není v plánu, můžeme vám nabídnout různé alternativy na podobné produkty.
Nedostupný produkt tedy nelze objednat.
Pokud vám však padne do oka nedostupný produkt, můžete být upozorněni, až bude opět na skladě.
Zde je postup, jak toho dosáhnout:
Chcete-li to provést, vyhledejte požadovaný model, poté narazíte na jeho produktový list.
Poté klikněte na tlačítko „Upozornit“ na produktovém listu.
Budete přesměrováni na přihlašovací stránku.
Pro potvrzení upozornění musíte být přihlášeni ke svému účtu Cazeboo. Pokud potřebujete pomoc s vytvořením svého účtu, podívejte se prosím na následující otázku: Jak vytvořím uživatelský účet Cazeboo?
? Pokud již máte účet: zadejte svou e-mailovou adresu a heslo používané pro váš účet Cazeboo a klikněte na „Přihlašuji se“
? Pokud jste v Cazeboo noví: Klikněte na „Registrovat“ a vytvořte si svůj účet Cazeboo.
Po přihlášení nebo registraci se otevře tato stránka, která potvrdí vytvoření vašeho upozornění na produkt, o který máte zájem.
Jediné, co musíte udělat, je počkat, o zbytek se postaráme my. Jakmile bude opět skladem, budeme vás informovat!
Poznámka: V případě, že produkt nebude znovu nabízen k prodeji, budeme vás informovat, jakmile se o tom dozvíme.
Cazeboo se snaží nabízet ke koupi pouze produkty, které jsou skladem.
Systém prioritních rezervací vám umožňuje definitivně předobjednat produkty, které vás zajímají, pro příští příchod. Máte úplnou transparentnost ohledně odhadovaných dodacích lhůt pro tyto produkty.
Konkrétně si stačí vybrat produkty, které vás zajímají, a přidat je do košíku.
Předobjednávka nebyla s Cazeboo nikdy jednodušší.
Více informací v našich podmínkách > Rezervovatelné produkty
Chcete-li předobjednat z Cazeboo, klikněte na tlačítko „Předobjednávka“, které je dostupné a viditelné na produktovém listu:
Chcete-li potvrdit svůj požadavek na předobjednávku, musíte být přihlášeni ke svému účtu Cazeboo:
Pokud již máte účet: zadejte svou e-mailovou adresu a heslo používané pro váš účet Cazeboo a klikněte na „Přihlašuji se“.
Pokud jste v Cazeboo noví: klikněte na „Registrovat“ a vytvořte si svůj účet Cazeboo.
Jakmile se přihlásíte nebo zaregistrujete, dokončete svou předobjednávku a zajistěte si prioritní rezervaci pro budoucí příjezdy.
Automaticky vám bude zaslán potvrzovací e-mail vaší předobjednávky. Jediné, co musíte udělat, je počkat, až bude váš produkt opět skladem a doručen k vám domů! (Pošleme vám e-maily, abychom vás informovali!)
Doručení
6/10 dní
Bezpečné
platby
Doprava zdarma
Bezkontaktní
doručení
Vítejte v Cazeboo!
Cazeboo se specializuje na online prodej moderního venkovního kování, zejména terasových a zahradních krytů. nejnovější trendy na trhu za mimořádně konkurenceschopné ceny!
Kvalita za správnou cenu! To je motto Cazeboo!
Všechny naše produkty byly promyšleny a navrženy ve formě stavebnice.
Snadná a rychlá instalace, sestavte si pergoly, altány a přístřešky Cazeboo sami, bude dětská hra.
Všechny naše modely byly navrženy tak, aby spojovaly jak bezpečnost, tak estetiku.
Cazeboo vám nabízí výběr, který splní všechna vaše přání a požadavky: plátěná pergola, bioklimatická, zahradní altán, přístřešek pro auto, kiosek, ...
V Cazeboo děláme vše pro vaši spokojenost!
Objevte také veškeré naše příslušenství pro exteriér, který vypadá jako vy: plátno a náhradní střešní díly budou nabízeny k dokonalosti vašeho projektu .
Abychom vám usnadnili výběr, máte na všech našich produktových listech k dispozici všechny technické informace, podrobný popis produktu a také vyobrazení situace.
Platby jsou bezpečné a doručení je zdarma, takže zisk vezměte si to a dobře nakupujte!